mandag, januar 23

Små syk, snø og avlyst samling..

Altså kun ulykke å rapportere om for øyeblikket.

Treninga har fungert veldig bra hittil i vinter, og etter å tatt en rekke grep i treninga med hjelp fra Jørgen Rostrup og Fred Koch ser ting lyst ut om dagen og jeg gleder med til å begynne å måle krefter om et par måneders tid.

Men for øyeblikket er det altså kun ulykke.
Først en lett forkjølelse som gjør at jeg for øyeblikket ikke kan trene akkurat som jeg vil, men det er bare å være tålmodig med treninga, og gjøre alt for å bli raskest mulig 100% igjen.
I tillegg til dette falt det en drøy halv meter bløt snø som lagde fullstendig kaos, her i sør er man ikke forberedt på snø, og etter å ha brukt gode 45 min på å grave frem bilen to dager på rad var toleranse grensa for snø nådd...
Nå ble også KOKs planlagte Danmark samling utsatt på ubestemt tid pga snø..

Eneste lyset i tunnelen er at det skal være barmark i Sandnes, og holder det seg til helga og jeg blir 100% frisk igjen vendes nesa vest over for å få litt full fart på kart.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

He he he he he he he sa julenissen når han fant en liten gris som smakte marsipan !

januar 24, 2006  
Anonymous Anonym said...

hehehe sa Kristian når han skjønte det var Morten som har så dårlig humor

januar 25, 2006  
Anonymous Anonym said...

Huff huff...du lever et hardt liv..passer ikke Erle på deg??

januar 26, 2006  
Anonymous Anonym said...

Synd ikke Jørgen fortsatt bor i gata. Jeg fikk alltid Jørgen til å ta seg av måkinga. -respect

januar 27, 2006  
Blogger Kristian said...

Ja, det mangler en i gata som bare driver dank.. som kunne tatt seg av denne snø måkinga.

januar 31, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home