mandag, mars 6

Snøvinteren 2006- Et slag i trynet for o-løpere og co2 fanatikere!

Det vil ikke slutte å snø, vi skulle forrige uke ha vært på samling i Skåne, men pga snø ble den flyttet til Silkeborg. Vi fikk gjennomført en rekke gode økter i VM relevant terreng på tilnærmet barmark, før det kom ca 10 cm snø lørdag kveld. Det medførte fullstendig trafikk kaos, noe som gjorde at det gikk raskere å løpe til øktene enn å kjøre..
Søndagens høydepunkt var da vi under oppvarming til dagens mellomdistanse ble vitne til to dansker som var ute for å prøve slalomskia i skogen..

Uansett fikk vi gjennomført en god samling, jeg har fått jobba videre med en del tekniske momenter ,ting flyter fortsatt bra og jeg har blitt en enda større motstander av Sprint.
Jeg kommer kanskje tilbake til hvorfor ved en senere anledning.
Du kan lese mer om samlinga på http://kok.no

Planen fremover er egentlig en ny tur til Danmark i helga, der bla. deltakelse i Nord Jysk stod på programmet. Det ligger mye snø nord på Jylland, så sjansen er stor for at denne turen utgår, og at nesa heller vendes mot et litt større utland.

På sørlandet kan man i hvert fall se langt etter barmark, jeg skal nå ut på skitur det meldes om 150cm snø og nykjørte spor. Jeg håper å se barmark i hvert fall til 17 mai, i mellom tiden håper jeg alle gjør sitt beste for å hjelpe på den "globale oppvarmingen" , vi gjorde vårt i går med en time på tomgang i minus 13 grader på kaia i Hirtshals!

3 Comments:

Blogger Erle said...

Håper utlandet har med seg noen gaver hjem..

mars 08, 2006  
Anonymous Anonym said...

Man må velge bosted med omhu vettu...lukta jo snövinter lang vei..:)

Hilsen Mumitrollet!

mars 13, 2006  
Blogger Kristian said...

Ja, jeg føler meg lurt.. Trodde jeg var trygg når jeg flytta til Palmekysten!!

Til Erle får vi se hva det store utlandet har å by på;-)

mars 13, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home