søndag, januar 28

Part 2

Jeg er nå inne i den mest spennende treningsperioden jeg har hatt siden september.

Ryggen har respondert bra på styrketreninga jeg har gjort i Terapi Master den siste måneden, og det er merkbar fremgang. Denne uka var jeg til test hos fysioterapeut og det vanket klapp på skuldra for god innsats i jula.
Jeg kunne derfor sette i gang med et mer intensivt program. Fra å kun bestå av tilnærmet statiske øvelser, har vi nå lagt inn øvelser der ryggen både roteres og bøyes. Dersom ryggen tåler en slik belastning de neste ukene, begynner den å bli så sterk at jeg kan begynne å tenke på å prøve joggeskoa igjen.
Selvfølgelig vil det fortsatt være en god stund igjen til jeg kan trene helt normalt, men nå kan jeg i hvert fall se lyset langt der fremme.

Ryggen har tålt de første øktene rimelig bra, og det blir veldig spennede å se om det fortsetter på samme måte til uka.

3 Comments:

Blogger Arne said...

Vi følger med i spenning.
Dette går veien.
Du er i form til slutten av april

januar 28, 2007  
Blogger Kristian said...

Ja, nå ser det endelig ut som det begynner å gå rette veien.
Jeg skal gjøre mitt beste for å være løpbar i april. Målet er at formen i hvert fall skal komme til Juni/Juli, alt som skjer før det blir bonus.

januar 29, 2007  
Blogger Petter said...

Kristian rocker! :)

januar 30, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home