onsdag, juni 14

VM testløp samling i Tidaholm

Helga ble altså brukt på en VM testløps samling.
Fine terreng, gode løyper og kart gjorde det til en bra tur.
Jeg gjorde blant annet unna 3 mellomdistanser. Jeg har fått en bedre oversikt over hva som venter første helga i Juli, så nå kan taktikken trygt legges. Målet er å gjøre 2 veldig godt gjennomførte løp, og da tror jeg det er en veldig stor fordel å ha tryggheten på at jeg vet hva som venter når jeg står på start.

Hittil i konkuranse sesongen har jeg kun følt at kroppen har fungert optimalt en gang, det var på Tiomila.I vinter fungerte det veldig bra, men en del små sykdom i vår og en lang eksamens har gjort at jeg ikke har hatt den samme følelsen mange gangene i April og Mai. Men nå kjennes det endelig ut som den er på vei tilbake.

I morra drar vi til Finland og Jukola, vi har et bra lag i år igjen og jeg håper at vi skal være med å sette farge på stafetten og være et av laga som kjemper om medaljene.