onsdag, mai 10

KSO løp 1+Nordic Meeting

I går stod første løp av årets KSO på programmet, 2,2km sprint orientering i Baneheia. Jeg gjennomført et greit sprint løp, fikk to bommer på ca 10 sek, men det var en teknisk krevende skog sprint så jeg var likevel ok fornøyd.
Men det holdt bare til en 2.plass 10 sekunder bak klubbens sprint spesialist Jostein Andersen.
Se fullstendige resultater her: KSO

Det gjennstår nå to løp, før det avsluttes med Jaktstart siste gangen. KSO er stor intern prestisje på sørlandet, så jeg skal gjøre mitt beste for å få seieren neste gang.

I kveld settes kursen mot Arendal og Nordic Meeting som begynner med Sprint på Fredag. Jeg gleder meg, etter Tiomila kjennes det ut som det har løsna litt fysisk etter at jeg sleit med sykdommsymptomer hele April.
Det er tøft terreng som venter oss, men den lange snø vinteren har gjort at det foreløpig er forholdsvis lite undervegitasjon i terrenget, likevel
"Welcome to the Jungle"!
Les mer om Nordic Meeting

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

gratulerer med huskjøp!!

mai 11, 2006  
Anonymous Anonym said...

Lykke til i helga.
Håper virkelig du gjennomfører noen bra løp.

mvh

KSO tid: 2,50 bak

mai 11, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home