torsdag, april 20

Tilbake på landslaget likevel..

Jeg stilte på EM testløpa med et klart mål om å kvalifisere meg til EM, denne gang var jeg ikke god nok, men jeg har nå fått et lite plaster på såret.

Jeg er tatt ut i troppen til Nordic Meeting som er en landskamp mellom de nest beste i Norge,Sverige,Finland og Danmark. Landskampen er i år i Norge og blir arrangert den 12-14 mai ved Arendal.
Det er alltid gøy å løpe i landslags tøy ,og selv om jeg nå ikke får muligheten til å vise hva jeg er god for i EM, skal jeg gjøre mitt beste for å slå de nest beste på Nordic Meeting!
Det blir vikitg å ta sjansen og prestere bra nå som man har fått en sjanse på landslaget. Som diskusjonen etter EM testløpa påstår er man avhengig av skjønn for å komme på det Norske landslaget.

Mitt langsiktige mål er å løpe både EM og VM, og da er det bare å sette i gang å ta de sjansene man får og prestere når man skal, for alle er vel enige i at det er gode prestasjoner som bygger opp skjønn for fremtiden..

Les mer om Nordic Meeting i denne artikkelen på OPN: http://www.opn.no/?side=02050