fredag, mai 19

Så langt..

Nordic Meeting ble ikke den oppturen og lille revansjen jeg hadde håpet på.
Jeg fikk ikke tak på terrenget og stressa både tempo og orientering alt for mye, det førte til dårlige resultater også denne helga.

Innledningen på årets sesong har ikke gått smerte fritt, etter en veldig god trenings vinter uten nevneverdig problmer, har det i vår ikke gått den veien jeg hadde håpet.
Lett sykdom i April har gjort at den fysiske spruten som jeg følte var på vei i vinter ikke har kommet fram enda i sesongen. Jeg har til nå løpt to veldig gode stafett etapper, ellers har resultatene vært dårlige, det positive jeg tar med meg er at jeg i år er nærmere toppen, selv når jeg føler at jeg ikke har dagen..
Nå håper jeg at det etter eksamens perioden også skal løsne individuelt og at den gode formen kommer med sommerferien min som starter den 6. Juni.