tirsdag, november 6

Positiv overraskelse

Det siste året har ikke gått helt som planlagt.
Det er over et år siden siste høyøkt med joggesko på beina.

Men etter å ha summert årets treningsdagbok fikk jeg likevel en positiv overraskelse.
På sykkel, i vann, i terapi master eller lett joggende har jeg klart å få gjort unna 492 treningstimer det siste året.
Det er et snitt på ca 9,5 time i uka.

Jeg håper det kan gjøre at jeg ikke vil bruke alt for lang tid på å komme tilbake i form, når jeg kommer i gang igjen for alvor.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Imponerende :)
Gleder meg til å se deg i o-løypa igjen !

november 06, 2007  
Anonymous Anonym said...

oh, en Dalby som ikke trener har nesten like mye timer i året som meg ...

november 06, 2007  
Blogger Arne said...

imponert

Håper å se deg på treninger og i o-løypa snart :-)

november 07, 2007  
Blogger Kristian said...

Takk for det!

Håper å kunne være tilbake i o-løypa til våren og på treninger igjen fra nyttår.

november 07, 2007  
Anonymous Anonym said...

Godt jobba, lykke til videre!

november 07, 2007  
Blogger værpn said...

Bra levert !
Gleder meg til nye treningsøkter sammen med King-Kristian..

november 08, 2007  
Blogger Kristian said...

Takk, takk!

Det hadde ikke gått uten gode treningskamerater!

Ser frem til flere gode økter.

november 09, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home